© 2024 solvo B.V.

Maagpijn

Al ruim 4 jaar heb ik maagklachten. Dit jaar januari had ik ze dagelijks,van boeren ,misselijkheid,pijn na het eten,pijn in rust,zuurbranden. Noem maar op. Per toeval ontdekte men dat de helicobacter pylori bacterie in mijn maag zat. Ik heb toen gedurende een week een Pantopac-kuur gehad. 2soorten antibiotica samen met een maagzuurremmer. In het begin ging het stukken beter. Ook nu kan ik weer redelijk wat dingen eten alleen beginnen de klachten weer toe te nemen. Ik ben iemand die heel snel stress opbouwt en mijn maag reageert daarop.Ik weet niet of ik nu weer moet gaan voor een controle op de helicobacter of heb ik nog andere opties? Herkent iemand dat dat de bacterie weer terugkomt?


Misschien is de H.P. niet weg geweest....

label.Geplaatst op 2007-09-11 21:43:10


Hallo, Eigenlijk zijn er tekenen die je er kunnen op wijzen dat HP terug is, dat kan natuurlijk altijd! Ze hebben dat ooit toevallig ontdekt en ze denken dat het wat te maken heeft met maagzweren maar zeker weten ze dan niet. Neem jij nog een zuurremmer?? Zo nee zou ik toch ne keer teruggaan naar de arts hoor... groetjes Babbel

label.Geplaatst op 2007-09-15 23:33:52

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren