© 2024 solvo B.V.

Mijn lever of mischien toch galsteen

Heb al enkele jaren last van flauwe pijn in de rechter kant van de boven buik, en ook van de maag, ivm niet goed werkende klep nu kwam er bij bloedonderzoek uit dat de gamma 65 was en de alat 135, te hoog, 6 weken gewacht en alles nog iets hoger, gebruik geen alchol en kan nu op 27 september naar de internist, maak me best zorgen, kan de vehoging ook te maken hebben met galstenen?? mijn vader heeft pbc(primaire bilaire cirose) ook zeker niet van drankgebruik heb om dezelfde pijn in de buik al eens een darmonderzoek gehad toen was alles goed. Gebruik wel pantazol 40 voor mijn maagklep. wie kan me wat meer vertellen.


Hallo, Ik heb precies dezelfde symptomen gehad en ook pantozol40. Maar het gaat nu heel goed MITS ik elke dag tijdens het ontbijt een yakult (in mijn geval light) neem. Het klinkt heel reclame achtig maar het heeft bij mij zoveel effect dat ik het overal mee naar toe neem als ik op vakantie ga. Ik ben nu 1 1/2 jaar verder en krijg alleen last wanneer ik me erg druk maak of wanneer ik meer dan 3 dagen geen yakult heb gehad. Ik zeg maar zo, baat 't niet, dan schaadt 't niet toch? Succes!

label.Geplaatst op 2006-11-04 01:31:32

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren