© 2024 solvo B.V.

Ontlag uit ziekenhuis met diaree

Mijn opa (94 jaar) is net ontslagen uit het ziekenhuis terwijl hij nog hevig aan de diaree is (opgelopen in het ziekenhuis als gevolg van een bacterie). Op zijn papieren staat; e.cole bacterium cholangitis, Closttidium infectie na antibiotica en chalandrium (of zo, het is een doctershandschrift dus niet te lezen) en iets als chandroclanese (?). Mijn moeder maakt zich hevig zorgen aangezien opa maar blijft afvallen (3 kilo per week ongeveer) Zij vindt het onverantwoord dat ze hem zo naar huis sturen en heeft nu zelf tijdelijke zorg in een zorgcentrum geregeld. Haar vraag is wat we zelf kunnen doen aan die diaree. Heeft iemand ervaring met bovenstaande bacteries?


Hallo beste jo , ik vindt het jammer wat er gaande is , en wens je toch veel sterkte en strijd toe , want dat is hard nodig . tevens zag ik niet jouw eigen emailadres om persoonlijk je te kunnen benaderen dan kon ik je nog wat engelse informatie toe zenden die ik van internet af heb gehaald . Mijn persoonlijke email-adres= r.kahlman@quicknet.nl ik hoop nog wel dat er nog niet het ergste is gebeurt, en dat je opa nog steeds bij jullie is ,en niet is overleden. het is niet veel wat ik kan bijdragen , maar het kan misschien toch een lichtpuntje zijn voor de behandeling . Groeten, robert kahlman ( r.kahlman@quicknet.nl ) bericht mij via mijn emailadres en niet via deze site svp.

label.Geplaatst op 2003-04-19 21:24:43

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren