© 2024 solvo B.V.

Pijn onder rechter ribbenboog

Hoi allemaal, Toevallig stuitte ik op dit forum en ben dus een nieuweling. Allereerst de beste wensen voor 2008 en veel gezondheid toegewenst. Mijn kwaaltje; al heel erg lang, heb ik pijn naast mijn maagkuil onder mijn rechter ribbenboog. Eerst onderzoeken gehad, klein beetje een vervette lever, maar niets ernstigs. Pijn bleef aanhouden; weer onderzoek na lange tijd, zelfde diagnose. Uiteindelijk; zal wel psychisch zijn. Inmiddels slik ik hier dagelijks pijnstillers voor en ben zeker, het tegendeel zelfs, een hypochonder. Alcohol, en sommige voedingsproducten verergeren de klachten. Een fikse chocolade letter met Sinterklaas gaf geen enkele reactie. Wie weet raad? Groet en bij voorbaat dank. Face


weleens een echo laten doen? waren het geen galstenen. ik heb ook pijn aan de rechterkant. als ik bepaalde groenten eet, vlees en chocola. krijg ik heftige pijn. en geloof me dat is geen pretje. ik heb een echo gehad en bleek dat mijn galblaas vol zit met stenen.laat je daar eens naar onderzoeken. het komt vaker voor bij vrouwen dan bij mannen.na de 40e levensjaar. sucses

label.Geplaatst op 2008-02-25 08:50:05


Hoi Face.. Je hebt vorig jaar een berichtje gezet dat je pijn in je rechter ribbenboog hebt, weet je inmiddles wat het is?

label.Geplaatst op 2009-12-04 19:56:34

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren