© 2024 solvo B.V.

Pijn onderbuik en lichte koorts

Hoi, sinds een tijdje heb ik last van pijn in de onderbuik, vooral aan de rechterkant. Het lijkt wel een beetje of ik een trap tussen mijn benen heb gehad, maar ik heb dus geen last of pijn aan mijn ballen en kruis. Ook geen pijn of raar gevoel bij plassen. Daarnaast heb ik ook een beetje last van lichte koorts, temp schommelt een beetje tussen de 37.5 en 38 graden. Ik heb geen last van misselijkheid of braken en ook nog genoeg eetlust. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn???


Hoi Martijn, wat bedoel je precies met een tijdje? Dagen of weken? Het zou je blindedarm namelijk kunnen zijn, en dat kan erg gevaarlijk worden als je er niet op tijd bij bent, kan knappen, dan loopt er pus in je buikholte en kan je buikvliesontsteking krijgen, daar kan je van de pijp uit gaan. Dus laat het nakijken. Ik heb het ook gehad afgelopen mei, heb er 3 dagen mee rondgelopen, had ook de typische symptomen niet (geen koorts, onwijze honger, niet misselijk), maar ben toch maar naar de huisarts gegaan, moest a la minute naar het ziekenhuis en ben geopereerd, was net op tijd. Voel je ook de pijn soort doordreunen als je loopt, of bv in de auto zit en over een drempel rijdt? Dat noemen ze vervoerspijn en dat is wel een duidelijk symptoom van blindedarm. Snel naar de doktor gaan. Suc6, groetjes ZweefTeef

label.Geplaatst op 2003-11-14 19:50:26


Ik heb dr al een paar weken last van dus. En volgens mij zit het meer in de lies dan in de buik. Misschien lymfeklieren?? Verder blijf ik lichte verhoging houden, tussen de 37.2 en 37.8. Maar bedankt voor je reactie

label.Geplaatst op 2003-11-17 14:46:07

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren