© 2024 solvo B.V.

Slechte ervaring met endoscopie, moet voor de 2e maal.

Dag beste mensen. Augustus 2010, ging ik voor een endoscopie. Ik was niet bang, want ik zou een roesje krijgen, en had van een vriendin vernomen dat zij daardoor in slaap was gevallen gedurende het gehele onderzoek. Bij mij niets van dat alles (slaap), het roesje deed totaal niets. Ik heb alles bewust meegemaakt, en het was zeker geen pretje. Vanwege het feit dat ik lijd aan aangezichtspijnen, e.d., en vreselijke hoofdpijnen als ik lig (P.T.S.S.), dacht ik juist van : \"hiep, hiep\", eventjes van alles af, even \'van de wereld\'! Ze wilden mij niet geloven (dat ik alles \'meekreeg\', en zoveel pijn had). Ik heb alles kunnen volgen op de monitor. Ook de poliepen die ze weg hebben gehaald. Mijn probleem is nu, dat ik nog een keer terug moet. Ze hebben nl een poliep, die moeilijk weg te krijgen was, gedeeltelijk laten zitten. Die moet er dus nog uit (zit achter een plooi, ofzo). De mensen waren heel erg onvriendelijk, het was op een vrijdagmiddag en ze wilden naar huis. Ik blijf deze 2e behandeling maar uitstellen. Ook vanwege mijn P.T.S.S.-klachten. Een algehele narcose zie ik ook niet zitten, daar wordt je ook \'str.-ziek\' van achteraf. Moet ik nu haast maken en het toch maar zo vlug als mogelijk achter de rug \'hebben\' (haha, niet die poliep natuurlijk). Oei, wat moet ik nu doen? Veel groetjes en alvast bedankt voor evt. reacties. dochtersions

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren