© 2024 solvo B.V.

Soort kramp in anus

Hallo allemaal, Sinds 2 weken heb ik de volgende klachten: Soms krijgt ik plotseling een soort kramp in of rond de anus. De pijn wordt daarna wat minder, maar toch blijf ik hem nog een tijdje voelen. Het voelt dan eigelijk als aandrang, terwijl er geen ontlasting komt. Ook als ik bijv. \"neerplof\" op de bank, krijg ik pijnscheut. Ik heb geen scheurtjes of kloofjes en ook geen bloed bij de ontlasting. Zou het misschien iets in de endeldarm kunnen zijn? Wie herkent deze klachten? Groetjes.


Ik herken dit wel. Ik heb wel eens gehoord dat dit door inwendige aambeien kan komen. Zeker weet ik het niet. Ik schrok er de eerste keer ook van. Ik heb het heel af en toe.

label.Geplaatst op 2006-08-29 20:32:35


TINUSJE ik herken het probleem, bij mij komt dit echter vanuit de nek (een heel eind weg van de anus) omdat mijn ruggemerg in de knel heeft gezeten. Nog regelmatig als ik met mijn hoofd een achterwaartse beweging maakt, krijg ik kramp(gelukkig van korte duur) groet chrish

label.Geplaatst op 2006-10-09 22:26:44

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren