© 2024 solvo B.V.

Stuiptrekkingen in darmen

Vanavond heb ik iets heel vreemds. Ik zal het proberen uit te leggen: Het is een soort gevoel wat je ook wel eens hebt met je oog (een trillend ooglid) en dat gevoel heb ik nu links onderin de buik (volgens mij in mijn darmen). Een heel vreemd gevoel. Wat is dat?


Heb je iets bijzonders gegeten? Je darmen kunnen daar op deze manier op reageren. PDS zullen ze direct roepen als je verder gaat navragen. Na 1 keer hoeft dat niet zo te zijn. Als je ontlasting verder niet vreemd is maak je dan maar geen zorgen.

label.Geplaatst op 0000-00-00 00:00:00


Bedankt voor uw reactie. Ik heb niks vreemds gegeten. Heb het rare gevoel vanaf zondag nog elke dag gehad maar dan ongeveer een half uurtje per dag. De ene keer overdag de andere keer \'s avonds. De ontlasting is niks vreemds mee. (vanmorgen trouwens wel (harde). Het gevoel in de darmen is echt een heel vreemd gevoel: onwillekeurige spiersamentrekkingen in de darmen. Raar! Groetjes Irma

label.Geplaatst op 2005-07-27 08:55:32

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren