© 2024 solvo B.V.

Verdikking in onderbuik bij Spastische darm

Beste iedereen; Ik ben een man van 23 en heb ongeveer vanaf mijn 19e een spastische darm, ofwel PDS zoals je het ook wel noemt. Nu heb ik sinds kort een verdikking in mijn linker onderbuik die ook een klein beetje gevoellig is. Ik ben ervoor bij de huisarts geweest en die wist me te vertellen dat het geen breuk is, maar dat hij ook niet met zekerheid kon zeggen wat het wel is. Hij denk dat het door mijn spastische darm komt, maar als ik het zeker wil weten zou ik weer zo een naar darmonderzoek moeten hebben. Voordat ik het besluit neem dit wel of niet te doen is mijn vraag aan iedereen met een spastische darm: Heeft iemand ook een verdikking in zijn (onder)buik wat door die spastische darm komt?? Heel erg bedankt als iemand me verder kan helpen! Vriendelijke groeten van Olav


Ik ben momenteel in behandeling bij een ostheopaat, en gisteren wist hij te vertellen dat mijn linkeronderbuik opgeblazen is (wat ik geloof ik wel vaker heb). Ik vermoed dus dat het wel vaker voorkomt, al weet ik natuurlijk niet of die verdikking hetzelfde is als het opgeblazene bij mij. Nog veel succes!

label.Geplaatst op 2005-09-13 22:37:07


Ok dank je wel voor de info!

label.Geplaatst op 2005-09-14 11:10:22


na een operatie die ik 2 jaar geleden heb gehad heb ik ook een pds er van over gehouden en ik heb ook een verdikking in mijn onderbuik.is het bij jou ook zo dat het net is of je het gevoel heb dat je een hangbuik heb.

label.Geplaatst op 2005-11-11 21:55:44

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren