© 2024 solvo B.V.

Verhoogde leverwaarde + maagpijn

Hallo, Ik heb even een vraag en ik hoop dat er iemand is die me misschien wat tips kan geven. Ik ben 9 maanden geleden bevallen van een dochter. De gehele zwangerschap, van 6 weken tot aan de bevalling, heb ik brandend maagzuur gehad en hiervoor Maalox geslikt ( iets anders mag niet). De afgelopen 9 maanden heb ik 6 antibioticakuren gehad voor vanalles en nog wat. Sinds ongeveer 2 maanden is uit mijn bloed naar voren gekomen dat mijn leverwaarden verhoogd zijn en dat ik wrs recent pfeiffer heb gehad ( is ook geprikt en er kwam uit dat ik het idd had gehad, maar wanneer kan men dan niet zeggen, maar gezien de leverwaarde gaan ze er vanuit dat het kort geleden is geweest). Al maanden was ik misselijk en nu sinds een maand heb ik vaak flinke aanvallen van maagpijn links in mijn bovenbuik. Ik moet deze week weer gaan bloedprikken, dus moet nog effe afwachten. Toch is mijn vraag of er iemand is die dit herkend of me misschien wat tips kan geven. Groetjes, josje


Ik heb ziekte van Crohn, maar 14 jaar geen last en gebruikte ook geen medicijnen. 15 mnd. geleden een bloeding (AMC diagnose: ader gesprongen), was ook na 1 dag over.Alle onderzoeken gehad CT-scan,2 x dikke darm, videocapsule dunne darm, 2 x echo, ribbenfoto. Vele bloedonderzoeken, laatste iets verhoogde leverwaarden, maar dat komt door medicijnen ws. Linksboven in de buik (randje maag?) heb ik dus al 15 maanden een brandend gevoel. Niet misselijk, goede eetlust, maar mijn situatie verslechtert langzaam, wellicht mede door mijn ongerustheid.Ik wil nu nog als laatste een maagonderzoek. Ben een beetje ten einde raad.

label.Geplaatst op 2007-08-29 15:16:06

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren