© 2024 solvo B.V.

hallo ik werd afgelopen vrijdag wakker en wou meteen gaan douchen om naar de sportschool te gaan, en dacht wat voel ik me raar. ik keek in de spiegel en zag dat rondom mijn ogen het er een beetje vreemd uitzag werd angstig probeerde tegen mezelf te praten en dat ging niet ik praatte met dubbele tong, raakte in paniek heb mijn moeder gebeld en zij begreep dat ik het was en zei bel 112. Dit heb ik gedaan en na duidelijk proberen te maken waar ik was en wie ik was zeiden ze ga maar naar de 1ste hulp oftewel ze kwamen niet gelukkig stond mijn moeder met haar man binnen 7 min voor de deur ben naar hun huisarts gebracht. Deze belden mijn eigen huisarts waar ik daarna naar toe ben gegaan deze zei huphuphup naar de eerste hulp heb daarna onderzoek gehad en heb de hele nacht op de stroke afdeling gelegen. Heb 5x een uitval gehad van spraak. heb een ctscan gehad waar niets op te zien was. Ben de volgende dag ontslagen uit het ziekenhuis. Heb nu net oproepen gehad voor een mriscan, hart en vaatonderzoek, echo van het hart en nazorg, wie heeft ook zoiets meegemaakt en hoe voelde jeje. Werd je daarna ook zo emotioneel. zou graag met iemand praten die zoiets ook heeft meegemaakt. Ik ben 39 jaar en heel erg geschrokken.

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren