© 2024 solvo B.V.

17/18 jaar en dubbele hernia

ik ben een meisje van inmiddels 18 jaar. Ik zat op turnen(daar ben ik inmiddels vanaf) en vorig jaar oktober (toen was ik net 17)kreeg ik erg last met het rekken van mn hamstring dat steeds erger werd... Later kreeg ik ook last van mn rug. Het bleek een dubbele hernia te zijn na paar scans/foto\\\'s (l4 en l5 (onderste 2). Ik kan wel geopereerd worden maar alleen speciale operatie omdat ik nog zo jong ben. Dan gaan ze wat van mn bot afslijpen zodat mn zenuw vrijer komt. Dan zou ik niet meer kunnen turnen. In ieder geval niet het niveau wat ik nu deed. Ik wil dus liever niet geopereerd worden en zit nu bij een natuurgeneeskundig therapeut. Daar moet ik 1 keer per maand ongeveer heen. Toen ik daar kwam was mn ene been korter en mn heupen scheef. Die heeft hij recht gezet. Nu wil ik graag weten wie ook een dubbele hernia heeft en die ongeveer net zo oud als mij is. Wat hebben ze daar toen aan gedaan of wat gaan ze doen? ik hoop wat van iemand te horen...

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren