© 2024 solvo B.V.

Al 7 jaar hoofdpijn

Ik (24 jaar) heb al 7 jaar hoofdpijn, en niemand weet wat het is. Ik heb fMRI scans gehad, fysiotherapie, cesartherapie, ogen laten testen, acupunctuur, ander alternatieve geneeswijzen, bloed gecheckt, medicijnen gehad (van pijnstillers tot migraine medicatie, niks werkt verlichtend, en ik hou er ook niet van om op zo\'n jonge leeftijd aan de medicijnen te moeten). Het is geen spanningshoofdpijn en ook geen migraine. De diagnose is: chronisch hoofdpijn, leer ermee leven. Heeft iemand nog ideeën waar mijn hoofdpijn vandaan zou kunnen komen? De hoofdpijn is altijd aanwezig, soms in perioden van 2-3 weken in veel hevigere vorm, waarbij ik soms misselijk kan worden, het soms zo hard bonkt dat lopen, liggen en ademhalen pijn doet aan mijn hoofd. Ook zijn snelle bewegingen (bijv. op tv) dan soms te veel. Mijn medische achtergrond: vroeger veel ooroperaties gehad en problemen met mijn oren, dat is nu veel minder. En heb daarnaast astmatische aanleg.


hallo Ik heb zelf ook regelmatig last van migraine achtige hoofdpijn. Bij mij werd de hoofdpijn waarschijnlijk veroozaakt doordat ik maar een voorhoofdholte heb, volgens de arts kon het geen kwaad, maar hadden mensen met deze aandoening vaker last van hoofdpijn. hopelijk heb je hier wat aan

label.Geplaatst op 2009-09-10 22:14:56

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren