© 2024 solvo B.V.

Aneurisma in de hersenen

Ik ben een vrouw van 43 jaar en heb 2 zonen (10 en 13 jaar). Mijn kinderen hebben mij op 29 december 2007 in de badkamer gevonden. Mijn oudste zoon heeft toen direct de buurvrouw erbij gehaald en mijn jongste zoon heeft ondertussen 112 gebeld. Ze dachten dat ik was gevallen maar het bleek een bloeding (aneurisma) in de hersenen te zijn. Op 30 december ben ik gecoild. Nadat ik 3 weken in het ziekenhuis had gelegen mocht ik naar huis (ben nu ruim 1 week thuis). Ik ben ontzettend moe en heb veel last van hoofdpijn. Tijdens de onderzoeken is gebleken dat er nog 2 (weliswaar kleine) aneurisma\'s in mijn hersenen zitten, welke (nog) niet operabel zijn. Dit alles wetende ben ik ontzettend bang ...........! Wie heeft ook zoiets meegemaakt? Lena


hallo ik maak heel veel zorgen over, ze hebben mij ondekt dat ik twee hersen aneurysma's heb. de behandeling is, kan alleen via de hoofd opereren. ik weet geen raad meer Wil graag over praten met lotgenoten. groetjes lars

label.Geplaatst op 2008-02-04 18:04:38


Hallo, Ik voel precies wat jij voelt. Elf jaar geleden ben ik geopereerd aan een geklapte aneurysma (geclipt). Afgelopen juli belandde ik weer in het ziekenhuis met een hersenbloeding in mijn kleine hersenen. Per ongeluk kwamen ze bij de scan ook nog 4 aneurysma's tegen. Twee zijn er gecoild en twee zijn er nog te klein. Vandaag kreeg ik ook nog te horen dat ik een hersenoperatie moet ondergaan voor de bloeding in mijn hersenen. Je begrijpt wel dat ik me echt kan invoelen in jouw situatie. Als ik je ergens mee kan helpen, laat t me even weten. Sterkte. Isabelle

label.Geplaatst op 2008-09-10 13:06:08


Bij mij is onlangs een aneurysma ontdekt. Wel al veel informatie gevonden op internet hierover, maar je blijf met vragen zitten. Ik mis een forum die alleen over aneurysma's gaat, waar je dan terecht kan. Ben er nu zelf 1 gestart. Hopelijk vinden andere mensen met een aneurysma een weg naar dit forum, zodat we elkaar tot steun kunnen zijn en elkaar kunnen helpen aan informatie. Het forum is hier te vinden: http://aneurysma.forum2go.nl/

label.Geplaatst op 2009-03-21 09:05:44

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren