© 2024 solvo B.V.

Aneurysma\'s en caverneus haemangioom

Een uniek geval ! Maar IK heb t ! T begon 11 jaar geleden met een geklapte aneurysma die geclipd werd. Nu afgelopen juli kwam ik in t ziekenhuis terecht met een hersenbloedinkje in mijn kleine hersenen (cavernoom). Per ongeluk zagen ze op de angiogram dat er ook nog 4 aneurysma\'s zaten. Twee konden ze meteen coilen maar twee zijn er nog te klein. Een tijdje in het ziekenhuis gelegen maar na 10 dagen mocht ik naar huis. Vandaag kreeg ik te horen dat de bloeding in de kleine hersenen operatief verwijderd moet worden. Dus weer een hersenoperatie ! Ik leef in een onzekere tijd. Hoe kun je nog vertrouwen op je eigen lichaam ?? Wie vertelt me dat het na deze operatie echt een keer ophoudt ?? Ik ben 38 jaar en heb een dochter van 6. Graag zou ik haar nog lang willen meemaken maar gaat me dat lukken ??


Jemig dat is niet misselijk. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je alles goed kom en je nog lang van je dochter mag genieten. Bij mij is onlangs een aneurysma ontdekt. Wel al veel informatie gevonden op internet hierover, maar je blijf met vragen zitten. Ik mis een forum die alleen over aneurysma's gaat, waar je dan terecht kan. Ben er nu zelf 1 gestart. Hopelijk vinden andere mensen met een aneurysma een weg naar dit forum, zodat we elkaar tot steun kunnen zijn en elkaar kunnen helpen aan informatie. Het forum is hier te vinden: http://aneurysma.forum2go.nl/

label.Geplaatst op 2009-03-21 08:55:53

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren