© 2024 solvo B.V.

AVM in de hersenen

ik zou graag in contact komen met mensen die ook een avm (kluwen van bloedvaten) in de hersenen hebben. zelf heb ik een avm in de linker hersenkwab. ik ben 2 jaar geleden bestraald en moet in juni 2005 weer voor een mri scan. ik heb een aantal vragen mbt mijn medicijnen en uitslag in het gezicht. groetjes, la forrest


Hoi, wellicht kan ik je niet helpen met wat er voor jouw te gebeuren staat maar misschien wil je mij van dienst zijn. Ik heb 4 febr. een epilepsie-aanval gehad doordat er een caverneus hemangioom een bloedinkje heeft veroorzaakt. Ik wacht nog steeds of er wel of geen behandeling gaat volgen. Ik ben benieuwd naar jouw ervaring met de bestraling en de gevolgen daarvan. wellicht lees ik iets van je. succes in juni!! groet Daniëlle

label.Geplaatst op 2005-05-06 12:31:51


Hallo. Bij mij is ook een AVM in de hersenen geconstateerd, eigenlijk bij toeval. Hoe hebben ze het bij jou gevonden, had je klachten en zo ja welke? Hoe is het nu met je? Wat er met mij verder gaat gebeuren weet ik nog niet want het wordt nog besproken met neurochirurgie.

label.Geplaatst op 2006-02-03 11:56:41

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren