© 2024 solvo B.V.

Behandelmethode zenuwblokkade voor chronische whiplash

Beste lezer, Mijn vriendin heeft nu reeds een jaar een whiplash. We hebben in de tussentijd al een hoop geprobeerd, te weten: 8 maanden fysiotherapie, orthomanuele behandelingen, acupunctuur en verschillende wijzen van pijnbestrijding. Niks lijkt echter te helpen. Via via zijn wij nu bij dr. Van Leersum aangekomen. Voorheen was hij werkzaam bij het Rode Kruisziekenhuis, momenteel bij het Bronovo ziekenhuis, beiden in Den Haag. Deze Van Leersum vertelde mijn vriendin dat haar Whiplash (tussen 7e wervel en borstbeen) chronisch was. Hier kon volgens hem niks meer aan gedaan worden. Wel was het mogelijk de pijn te bestrijden. Dit aan de hand van de volgende behandeling: het realiseren van een zenuwblokkade door middel van radioactieve naalden die 2e graads brandwonden aanbrengen aan de zenuwen. Op deze manier kon de pijn zo’n tien jaar wegblijven (in deze periode zouden de zenuwen weer langzaam aangroeien). Mijn vraag aan u is of u misschien ervaring heeft met deze behandelmethode. Voor dat wij besluiten deze behandeling te volgen willen wij graag namelijk meer informatie omtrent de risico’s, bijwerkingen, etc. Ik hoop van harte dat u ons met informatie omtrent het bovenstaande zou kunnen helpen. Alvast heel erg bedankt en met vriendelijke groet, Hans K.


BESTE HANS K. LAAT JE VRIENDIN ZICH LATEN BEHANDELEN! DR V LEERSUM NEEMT ECHT DE KLACHTEN SERIEUS EN NEEMT ZE ECHT WEG! IKZELF LIEP AL 7 JAAR MET KLACHTEN.... EN NOG MEER ALLERLEI RARE KLACHTEN? BEN AL 2 JAAR ZO GOED ALS KLACHTENVRIJ!!! KAN WEER NEK DRAAIEN,WEER REDELIJK NORMAAL LEVEN EN WERKEN> ECHT HET HELPT ECHT. SUCCES EN LAAT HET WETEN? QUESTRA

label.Geplaatst op 2004-10-23 00:31:40

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren