© 2024 solvo B.V.

Beknelde zenuw

Ik heb sinds een maand pijn in mijn liesstreek(rechter).Uitstralend naar mijn rechter bil,naar mijn knie onderlangs en bovenlangs,vervolgens naar mijn hiel. Mijn dokter zegt dat er een zenuw bekneld zit en dat ik gekraakt moet worden bij de Fysiotherapeut. Is deze diagnose verantwoord zonder verder onderzoek.


Hallo, Dan kan je beter naar een manueel therapeut gaan, dat is ook een fysiotherapeut, maar die heeft een extra opleiding. Het kraken moet zachtzinnig gebeuren, anders maak je het alleen maar erger. Vraag gewoon bij je huisarts of hij weet waar een manueel therapeut zit, die zijn er vlg. mij voldoende. Succes!

label.Geplaatst op 2008-01-26 17:20:03


Hi, Ik zou voor advies gewoon even aan je fysio zelf vragen wat de beste behandeling voor jou is. Sterkte. Gr. Marlous.

label.Geplaatst op 2008-05-03 00:01:16


Ik heb een beknelling van de zenuw in de rug gehad. Vreselijk pijnlijk. Daardoor deed ook mijn bovenarm zeer en had ik tintelingen in de vingers van de rechterhand. Ik ben naar de fysiotherapeut geweest en heb 17 behandelingen gehad. Het was toen echter nog niet over, maar wel draaglijk. In zat toen in een periode vol spanningen en dat was waarschijnlijk de oorzaak. Een warm bad is overigens aan te raden. Sterkte ermee!

label.Geplaatst op 2008-09-26 22:39:48

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren