© 2024 solvo B.V.

Beknelde zenuw

wie heeft er een tip voor mij ik loop al sinds april in het ziekenhuis maar nog steeds niks verder gekomen volgens de neuroloog is het een beknelde zenuw in mijn knie en een hernia in mijn rug mijn klachten zijn dat ik absoluut geen gevoel heb in mijn voet als ik maar op een scheef randje stap dan val ik en ik kan niet op mijn tenen staan daar is alle kracht uit ik heb geen pijn maar kan er niks mee hopelijk heeft iemand hier ervaring mee volgens de neuroloog is er niks aan te doen


Hallo Horstje, Als het inderdaad aan de beknelde zenuw in je knie ligt of de hernia vraag ik af of daar operatief niks aan te doen is, kan ik natuurlijk niet beoordelen. Dat geen gevoel hebben in je voet herken ik wel, had ik begin van het jaar ook en volgens de huisarts kwam het uit mijn rug( 13 jaar geleden een hernia operatie gehad). Ik ben daar toch een aantal maanden mee bezig geweest maar nu is alles weer normaal. Ik heb iedere avond een warm voetenbad genomen, ik vroeg mezelf wat voor zin dat had( het was maar een ingeving) maar ik geloof dat het toch wel geholpen heeft, heb de voet en enkel in het badje gemasseerd om de spieren soepel te houden. Wil ik wel even bij zeggen dat ookal ik het gevoel heb dat ik jou verhaal herken het niet zeker is of het ook hetzelfde is natuurlijk maar het is het proberen waard, baat het niet dan schaad het in dit geval echt niet, het is wel een kwestie van geduld hebben en daarbij geloof ik ook wel dat als die beknelde zenuw de grootste boosdoener is. Groetjes Snopie

label.Geplaatst op 2005-08-03 10:50:10


Neem eens kontakt op met een Chiropractor. Die kan jou beslist helpen. Succes.

label.Geplaatst op 2005-10-07 23:03:03


Hoi, Ik hoop dat je klachten wta beter zijn en raad je aan om naar een osteopaat te gaan.

label.Geplaatst op 2005-12-10 20:02:23


sorry voor het late reageren op jullie antwoord maar ik moet nu opgenomen worden de neuroloog kan er niet achter komen en het verslechterd inplaats van dat het iets beter wordt dus een beknelde zenuw is het ook niet maar wat dan wel als ik het weet stuur ik een berichtje

label.Geplaatst op 2005-11-05 22:37:51


het is nu 14 december en door allerlei opnames en dergelijke reageer ik en beetje laat maar er is nog geen verbetering.en nog geen oorzaak gevonden

label.Geplaatst op 2005-12-14 13:36:39


gisteren eindelijk een uitslag gekregen maar geen leuke .in utrecht zeggen ze dat het progessieve spinale spieratrofie is wie heeft er ervaring mee en kan het kloppen dat het al zo ongeveer twee jaar alleen in mijn onderbeen zit en gaat niet verder

label.Geplaatst op 2006-04-06 16:49:35

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren