© 2024 solvo B.V.

Caverneus hemangioom bij kind

Bij onze zoon van 11 is een caverneus hemangioom vastgesteld in zijn ruggemerg. Dit wordt 27 november verwijderd. Het is best een risicovolle operatie omdat het midden in het ruggemerg zit. Zijn er ouders die ervaring hebben met deze operatie en de gevolgen ervan?


Ik ben ondertussen al wel 3 x bij de huisarts geweest en gevraagd of eerder naar het ziekhuis kan. Hij belt niet waar ik bij ben. Voor mijn gevoel belt die niet eens.. Ach ja zo zijn nu eenmaal artsen hier in Emmen. Als ze me niet hier kunnen helpen, ga ik wel naar Groningen. De een denkt dat het een Hernia is en de ander weer dat er een zenuw beknelt zit. Wordt niet goed van die dagelijkse pijn.. Maar goed we wachten af wat ze in het ziekenhuis zeggen.. En U sterkte met uw zoon. Gothika

label.Geplaatst op 2006-11-16 20:26:47

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren