© 2024 solvo B.V.

Duizelig : koude naar warme omgeving.

Het overkwam mij afgelopen week; duizelig worden vanuit een koude ruimte naar een warme.... Voor wie klinkt dit bekend/ c.q. heeft meer info ? Bij voorbaat dank ! Vr.groet, Danny.


HALLO, MIJ OVERKOMT DIT OOK TELKENS IK HEB HET DEZE WEEK AL 4 KEER GEHAD IK OMET MAANDAG BLOED PRIKKEN. MAAR HEB JIJ OOK NOG ANDERE SYMPTONEN ERBIJ>>?? BV. EVENWICHTSPROBLEMEN EN MOE?? GROETJES PETRA

label.Geplaatst op 2008-12-19 12:20:25


Hallo ! Dank voor je reactie. Het gebeurde na Inspanning op de overdekte skihal in Zoetermeer.... misschien komt het dan snel(ler) voor. Ook ik was wel (tijdelijk) moe, toen het gebeurde. Wellicht komt het nu in de winter vaker voor, als je van de kou buiten naar binnen gaat. Ik heb geen verdere klachten die daarbij horen. Laat me nog maar weten hoe het Bloedprikken uitpakte.... B.V.Dank, prettige feestdagen, Danny.

label.Geplaatst op 2008-12-20 13:41:50

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren