© 2024 solvo B.V.

Duizelig met uitvalsverschijnselen

Vorige week ben ik opgenomen in het ziekenhuis met klachten van duizeligheid(dronkengevoel), uitvalsverschijnselen in armen,benen en gelaat en woordvindingsproblemen. Ik voelde me heel beroerd zonder misselijkheid en braken.ctscan en mri heeft geen afwijkingen laten zien . Ben inmiddels weer thuis en voel me nog steeds ziek. Volgens de neuroloog een zenuwonsteking van het evewichtssysteem. Wie heeft dit ook meegemaakt.


Laat in elke geval de vitamine B12-spiegel van het bloed meten. Kan een scala aan klachten geven. (ziekte van Addison-Biermer)

label.Geplaatst op 2005-01-20 13:48:42


Ik heb dit een aantal jaren geleden gehad, het nare was dat mijn hele linkerhelft uitviel inclusief mijn lippen en begon raar te praten. Bij mij is een te hoge bloeddruk geconstateerd.

label.Geplaatst op 2005-01-22 00:22:50


Als ik jouw was, zou ik niet te lang met dit probleem blijven lopen. Ik had vroeger ook uitvalsverschijnselen, duizeligheid, niet uit woorden komen, braken enz. Ik scheen een waterhoofd te hebben. Als je met zoiets rondloopt mis je een stukje van je leven. dus blijf er niet mee lopen, laat je nog verder onderzoeken.

label.Geplaatst op 2005-04-08 13:43:12


U heeft dit bericht een aantal jaren geleden geplaatst. Ik heb nu precies hetzelfde... Constant een dronken gevoel, soort van duizelig en opeens voelt mijn linkerbeen raar aan... beetje verdoofd.... Wat is er bij u uiteindelijk uitgekomen? Ik hoor graag van u. Groetjes Sil

label.Geplaatst op 2010-07-17 21:45:24

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren