© 2024 solvo B.V.

Epilepsie

Hoi allemaal, Ik ben 23 jaar en sinds afgelopen februari heb ik zware epileptische aanvallen. De eerste keer 4 op een dag en de tweede keer 3 op een dag. Dit was erg heftig om mee te maken en het komt niet vaak voor dat er op deze leeftijd nog epilepsie wordt ontdekt. Ik heb allebei de keren in het ziekenhuis gelegen en heb al verschillende soorten medicijnen gehad. Voor sommige was ik allergisch. Ik heb nu Keppra. Ik wil graag in contact komen met mensen die zwanger zijn of zijn geweest met epilepsie en die daarbij ook medicijnen hebben geslikt. Ik wil namelijk erg graag kinderen over een aantal jaar en er is mij verteld dat dit moeilijk gaat met medicatie. Ik wil weten wat de ervaringen zijn van andere moeders.Alvast erg bedankt voor de reacties! groetjes Blin

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren