© 2024 solvo B.V.

Evenwicht+duizeligheid + nek-schouderklachten

Hoihoi, ik werk al 12 jaar in een kapsalon. Nooit geen problemen gehad maar sinds half jaar heb ik een peesontsteking in mijn schouder. Heb hier injecties voor gehad, maar pijn is niet weg. Nu heb ik sinds 2 weken dat ik mijn evenwicht niet kan houden. Zit dus in de ziektewet want valt niet mee om dan nog iemand te knippen. Mijn huisarts heeft mij diclofenac gegeven tegen schouderpijn etc. + fysiotherapie. Ik blijk bloccades te hebben bij mijn 5e en 6e halswervels en 3e borstwervel en een afvlakking van de c-kurve van de nek. Mijn vraag: Veroorzaakt dit ook die duizeligheid/evenwichtsklachten en wat is daar evt. nog meer aan te doen?? Ik word nl. niet vrolijk van thuiszitten en constant het gevoel te hebben dat ik wegval... Ik vraag me ook af of ik geen scan moet laten maken? Wie kan mij helpen?? René


Als je wilt dat er scans gemaakt worden dan moet je de huisarts erop aanspreken.

label.Geplaatst op 2006-05-01 07:51:08

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren