© 2024 solvo B.V.

Gebruik tpoamax + pil lovette

hoi allemaal, ik heb migraine en heb via mijn neuroloog Topamax gekregen.Tevens slik ik de pil lovette. ik heb van de apotheek een brief meegekregen met het volgende in vermeld: Topamax 25 mg kan namelijk lovetten minderbetrouwbaar maken wanneer u meer dan 200 mg topamax per dag gebruikt. ik mag max maar 100 mg per dag en het kan ook zijn dan ik aan 50 mg voldoende heb.. ik heb een beetje rond zitten surfen en kwam erachter dat topamax dus we invloed heeft op de werking van de pil.. Nu twijfel ik dus heel erg.. is de werking van de pil pas verminderd bij meer dan 200 mg gebruik of is hij al verminderd bij gebruik topamax ongeacht welke dosering.. ik sta namelijk niet te wachten op een ongewenste zwangerschap. Hopenlijk kan iemand van jullie mij juist antwoord geven. Groeten, evren


De enige die het juiste antwoord kan geven is de apotheker.

label.Geplaatst op 2007-07-18 10:02:41

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren