© 2024 solvo B.V.

Geheugenverlies na zware hersenschudding

Hoi Mijn partner die momenteel in het buitenland woont heeft vorige week vrijdag een auto-ongeluk gehad.Zware hersenschudding en geheugenverlies. Ze kent niemand meer en mij dus ook niet. Ik heb haar foto\'s van onze tijd laten zien maar dat heeft niks geholpen om iets te herinerren. Omdat ze me niet meer kent en omdat ze niks meer weet van onze tijd samen , heeft ze het uitgemaakt. Omdat ik nog steeds heel veel van der hou en er voor mij geen reden was om het uit te maken doet het me enorm pijn , vooral omdat ze geheugenverlies heeft en ik zeker weet dat ze het anders nooit zou doen. Komt haar geheugen ooit nog terug? Of moet ik onze 3 jaar samen maar gewoon vergeten. En komt dit wel is vaker voor bij een hersenschudding dat heel het geheugen gewist is?

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren