© 2024 solvo B.V.

Gevoelszenuwen

IK heb al geruime tijd suikerziekte, met daar bij veel pijn aan me voeten en benen, ik ben hiervoor onder behandelijk!! Maar ik vrees het ergste voor de toekomst, ik heb een overgewicht van 41 bmi, en ben bezig voor een maagband, maar die is me door de psygoloog al afgewezen terwijl het hele team nog moet beslissen,ik ben echt radeloos, bewegen gaat slecht en lopen gaat ook al moeilijk,fietsen gaat wel gelukkig als het maar niet te ver is !! Ik zoek een maatje om mee te babbelen !!


voor martin ik heb het zelfde als jij diabetische voeten,erg pijnlijk en heel vervelend,ik heb lyrica 150mg voorgeschreven gekregen en dat helpt aardig,dit medicijn kan nog een paar keer verhoogd worden,misschien iets voor jou? groetjes alie

label.Geplaatst op 2008-02-18 20:03:28


Hoi Alie In de eerste plaats bedankt dat je reageert!! Ik gebruik op dit moment paracetamol/codiene 500 mg aangezien dit niet helpt zijn we bezig met andere medicijnen te bekijken die goed bij mij hopen aan te slaan, die medicijnen zijn :Amytritiline en Cymbalta en aangezien ik deze medicijnen niet zomaar mag hebben, ik moet eerst andere medicijnen afbouwen, alvorens deze te mogen gebruiken ! ik heb vanmorgen een onderhoud gehad met een specilist en die geeft als aanbeveling naar me huisarts Amytritiline hij heeft me dat wel uitgelegt, maar er kwam zoveel op me af dat ik dat weer vergeten ben helaas !! Hij zei mij wel dat Cymbalta niet zoveel door hem werd voorgeschreven, waarom weet ik niet, ik moet ne weer terug naar me huisarts voor de afbouw van de medicijnen die ik nu gebruik, dat duurt ongeveer 4 maanden en dan mag ik 14 geen pijnstillers slikken dan dan mag ik pas overgaan op eventeuele Amytritiline en hoeveel mg dat gaat worden weet ik niet dat beslist de huisarts wel. Zo dat was ff mij verhaal hoe het er nu voorstaat.......ja en ook nog ik moet stoppen met roken verplicht, daar word ook aan gewerkt, ik rook gemiddeld z n 50 peuken per dag, dus ik heb nog wel wat voor de boeg !! En ik wacht nog op de uitslag of ik in aanmerking kom voor een maagband !!

label.Geplaatst op 2008-02-18 22:55:48

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren