© 2024 solvo B.V.

Help!!!!!!!!!!!!!

zoals ik al een keer eerder een berichtje heb gestuurd heb ik nu toch weer mijn hoop gevestigd op de lezers van dit forum.ik heb vorige week weer een ruggeprik gehad maar de pijn erna hoop ik nooit meer mee te maken, en de hele dag suist alles in mijn hoofd weet iemand hier iets meer van of een oorzaak


Een ruggenprik is toch wel een delicate ingreep in een zeer hoog risico gebied, namelijk de ruggenkolom/wervels waar er dicht op elkaar lopende zenuwbanen zitten. Als het bij 1 dag gebleven is en er voor de rest geen na gevolgen zijn geweest? Maar toch er mee zit? Een belletje of bezoekje aan je huisarts lijkt me dan wel geboden.

label.Geplaatst op 2005-12-14 12:20:24


veertien dagen ben ik heel erg ziek geweest van de ruggeprik,en er is nog geen oplosing voor de verlamming in mijn been .morgen de 14e moet ik weer naar het ziekenhuis voor een blaasonderzoek en een hersenscan.als daar ook niks uitkomt zou ik niet meer weten wat er nog onderzocht kan worden ,wel weet ik dat ik buiten niet meer zonder kruk kan lopen want dan val ik gelijk,alleen als alles gelijkvloers is gaat het nog dus morgen maar weer afwachten ,ook bedankt voor de berichtjes die ik terug heb gekregen ik hou een ieder op de hoogte .

label.Geplaatst op 2005-12-14 13:14:20


Misschien een stomme vraag maar hoe vaak heb je zo’n prik gehad en was het door dezelfde persoon? Kan de verlamming in je been niet komen door die prik?

label.Geplaatst op 2005-12-14 14:02:25


ja dat hebben wij ook al gezegd maar mijn neuroloog wil er niet van weten ik ben namelijk vorig jaar geopereerd aan een cyste onder in mijn rug en daarna is het heel langzaam begonnen ik heb er nu vier gehad

label.Geplaatst op 2005-12-14 14:04:54


het was niet de zelfde persoon .maar ik ben naar een magnetiseur geweest en daarna knapte ik wel een beetje op maar omdat ik morgen weer naar het ziekenhuis moet wil ik de behandelijng niet dwarsbomen want de vorige keer zag de neuroloog ook een whiplash en nadat ik bij de magnetiseur ben geweest kon hij hem niet meer vinden dus ik ga zeker terug naar de magnetiseur

label.Geplaatst op 2005-12-14 14:09:39


Ik vindt het zelf ook heel erg vervelend dat de artsen hier in Nederland geen overkoepelend orgaan hebben om ze op de vingers te tikken in gevallen van laksheid. Maar ja, in ieder geval veel succes!

label.Geplaatst op 2005-12-15 08:11:56


zo ben weer terug uit het ziekenhuis een erg aardige arts die mij heeft geholpen ik heb eerst een hersenscan gehad en daarna moest ik een blaas en buikonderzoek.maar omdat ik vertelde van mijn klachten en omdat er nooit iets uit kwam heeft hij gelijk alles nagekeken ook mijn alvleesklier,mijn bloedvaten in mijn benen en lever, nieren maar er was geen oorzaak te vinden wel heeft hij mij geadviseerd om toch maar eens ernstig met de neuroloog te gaan praten over die ruggeprik bij de operatie van mijn cyste,omdat het daarna begon.heeft er nog iemand tips dan hoor ik ze graag .groetjes

label.Geplaatst op 2005-12-15 11:38:32


Als je nu naar die neuroloog zou gaan met het woord van die arts die je vandaag had moet hij wel stappen gaan ondernemen.

label.Geplaatst op 2005-12-15 12:04:11


Wat erg toch dat die artsen altijd maar weer hun eigen straatje schoonvegen en het opruimen aan een ander overlaten. Kan er over meepraten dus vandaar even mijn reatie. Je hebt niets aan mijn reactie, maar toch wilde ik dit even laten weten. vreselijk, de arrogantie ten top. Ik zou het ook maar eens degelijk bij hem aankaarten. Veel succes ik lees je nog wel hier hoe het verder met je gaat. groetjes. p.s. misschien kan je mij verder helpen met mijn vraag; ribbenpijn ??

label.Geplaatst op 2006-01-21 23:53:04


hoihoi het is een hele tijd geleden dat ik hier was, maar ik heb in april mijn heup gebroken door dat ik door mijn knie ging.en ik ben nog steeds niet verder met mijn onderzoekvolgens de artsen in utrecht is het een spierziekte en ik ben voor een second opinion naar groningen geweest maar dit vond ik echt belachelelijk de arts had de papieren van utrecht bij zich en zei ja ik ben het eens met utrecht na een paar kleine onderzoekjes na vier jaar aandringen van mijn kant is er nu een mri gemaakt van mijn knie ,en dat is slijtage jaja ik geloof er nie meer in gek he ,maar ik hoop dat er van jullie nog iemand tips heeft want ik weet het zo langzamerhand niet meer.dank je wel alvast

label.Geplaatst op 2007-09-03 10:48:12

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren