© 2024 solvo B.V.

Hernia

12 sept. moet ik bij de neuro chirurg komen ,er is een forse hernia vastgesteld ,via een m r i scan in het lange land zieken huis ,te zoetermeer.ik ben erg nerveus ,ik zal geopereerd worden ,in het leyenburg ziekenhuis ,door de neurochirurg dr kuiters.heeft er iemand ervaring?


hoi,ik weet in ieder geval dat dr Kuiters een uitstekende neurochirurg is.Dus bij hem ben je in goede handen,vraag wat je weten wil en hij legt het uit. succes!

label.Geplaatst op 2005-08-11 23:33:59


hallo ik moet ook worden geopereerd aan hernia die tussen l5 en s1 zit zie er ook tegenaan soms denk ik ik bel af dan is de pijn minder maar heb ook dagen dat het wel weer erg pijn doet

label.Geplaatst op 2005-09-30 12:24:11


hoi hoi reiki moeder Ik ben 23 en vorig jaar december geopereert aan een hernia L4 L5 ik ben echt heel erg blij dat ik het gedaan heb de pijn was echt ondragelijk die scan is een fluitje van een cent echt niet druk om maken. Heb helaas nu waarschijnlijk weer een hernia 1 wervel lager maar dat komt door andere omstandigheden moet dus ook binnenkort weer door de scan maar de hele operatie en dergelijke is een peanut vergeleken bij de hernia pijn dus echt niet druk maken als je meer info wilt mag je rustig mailen liefs maryjoo

label.Geplaatst op 2005-10-05 20:45:19


Hallo Reikimoeder, Vorig jaar, in maart had ik ook een hernia L4 - L5. Ik weet hoe pijn dit doet. Na div. pijnstillers, (enige welke hielp was codeïne) en MRI en bezoek aan neuroloog heb ik zelf besloten in juni pas naar een erkende chiropractor te gaan. Na 2,5 week = 5 behandelingen begon de pijn af te zakken. 2 maanden 2 x per week, 2 maanden 1 x per week en zo heb ik afgebouwd. Zonder medicijnen. En na elke behandeling werd het minder. Na 3 maanden ben ik weer aan het werk gegaan. Nu loop ik weer als een kievit. Let op mijn houding, etc. Ik heb geen pijn. Af en toe krijg ik nog eens kramp in mijn onderbeen, maar ik blijf elke 6 weken nu gaan. En het gaat prima. Dus een operatie is en hoeft niet altijd goed te zijn. En mijn neuroloog stond er open voor. Sterkte.

label.Geplaatst op 2005-10-07 23:01:39


Zowel mijn man als ikzelf zijn aan een hernia geopereerd, mijn man zelfs 2 x, als je zoals wij zo vreselijk veel pijn hebt ( gehad ) en volledig bedlegerig bent zul je blij zijn als die pijn verdwenen is, ik heb er nog nooit spijt van gehad ondanks dat ik een week voor de ingreep ( toen lag ik al in het ziekenhuis ) dacht dat het misschien wel los zou lopen, ik had bedrust en pijnstilling, ben ik blij dat ik daarna nooit meer die pijn heb hoeven ervaren. Heel veel succes en het is echt voorbij voordat je er erg in hebt ( zeker als je behandeld wordt door een kundig arts )

label.Geplaatst op 2005-10-09 14:53:40

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren