© 2024 solvo B.V.

Hersenschudding

Nadat ik in november 2004 een hersenschudding heb opgelopen door een klap op mijn achterhoofd heb ik bijna elke dag last van erge hoofdpijn. Ook heb ik last van mijn ogen, ik zie namelijk af en toe opeens wazig. Tijdens het uitgaan heb ik ook vaak last van het felle licht. Ik ben naar de huisarts geweest en ga 5 april naar een neuroloog. Zijn er mensen die deze klachten na een hersenschudding herkennen?


Zelf zit ik te denken aan een whiplash. Misschien kan een neuroloog dit bevestigen. Wanneer dit het geval is, is het waarschijnlijk moeilijk te behandelen. Een goede kennis van mij had ook last van een whiplash. Hij is hiermee naar een osteopaat gegaan. Naar een paar behandelingen ( heftige bijwerkingen, zoals een heel ziek gevoel ) was hij van zijn hoofdpijnen af. Kijk voor adressen op www.osteopatie.nl. Ik hoop dat ik osteopatie goed heb geschreven, kan ook zijn osteopathie. Sterkte en succes.

label.Geplaatst op 2006-03-16 16:53:41


Het is www.osteopathie.nl, hier vind je ook wat het inhoud. Groetjes Ans

label.Geplaatst op 2006-03-16 16:55:49

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren