© 2024 solvo B.V.

Hoge bloeddruk

Bij mij is tot nu toe, in ongeveer 4 maanden, 4 keer de bloeddruk gemeten : 160-100, 140-100, 140-95, 150-100.Ik moet nu een onderzoek van mijn bloed afwachten en over een week een inspannings-ECG laten maken. Ik heb nergens pijn en voel me lichamelijk goed dus.Echter, doordat ik nog nooit eerder hiermee geconfronteerd ben, maak ik me wel behoorlijk wat zorgen over deze te hoge bloeddruk en mogelijke consequenties. Ik eet gezond, ben een man van 49 jaar, maar drink (nu waarschijnlijk \" dronk\") graag 4/5 glazen wijn op een avond. Kan iemand mij informeren en/of heeft iemand te maken met dezelfde gezondheidsklachten? Groet van Rene.


mocht van de apotheek altijd mee naar voorlichtingsavonden als administratrice. Dit heb ik mee mogen nemen: 2 glazen RODE(dus geen witte) wijn(en echt niet 1-tje meer)houdt de bloedvaten open. 4 of 5 glazen is echt teveel. voor de rest zou ik dat inspanningsonderzoek afwachten. groet Jaëljah

label.Geplaatst op 2008-08-28 16:27:34

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren