© 2024 solvo B.V.

Hoofdpijn

Hey, Ik heb een vraagje ivm met hoofdpijn. Is er een relatie tussen lage conditie en regelmatige hoofdpijn? Ik heb namelijk, weet ik zelf een slechte conditie (daar doe ik nu wat aan) en heb ook vaak last van hoofdpijn (om de 2 a 4 weken). Volgens mij is dit dan vermoeidheidshoofdpijn. Kan het nu zijn dat dit door de lage conditie is die ik heb dat ik regelmatig last heb van pijn in mijn hoofd? ALvast bedankt ikke


Hoofdpijn is een erg breed begrip. Wat zijn de verschijnselen tijdens de hoofdpijn. Gebruik je er iets tegen en helpt het? Hoe lang duurt de pijn? Gaat er iets aan vooraf? Hoe is het eet en drinkpatroon. Er is veel meer info nodig om iets te kunnen zeggen en dan is het nog via een computer. Als je het niet vertrouwt, laat er dan een profi naar kijken. Succes

label.Geplaatst op 2006-11-24 17:00:17

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren