© 2024 solvo B.V.

Hoofdpijn

Hallo, sinds 2 dagen heb ik gigantische hoofdpijn die uitstraalt naar mijn nek. Ik kan \'s nachts niet slapen van de pijn. ik gebruik nu steeds ibuprofen. de pijn wordt er iets dragelijker van maar vooral de nekpijn blijft. ook weet ik tijdens heftige aanvallen niet eens welke dag het is. en ook zie ik tijdens de hevige momenten vaak felle rode vlekken. ik heb eerder nooit hoofdpijn gehad en ik heb ook geen auto ongeluk gehad en ben ook niet komen vallen of wat dan ook. wel ben ik 2 maanden geleden bevallen maar dat kan er toch niks mee te maken hebben volgens mij. weet iemand of je tijdelijk zo\'n langere aanval van hoofdpijn kan hebben of zijn dit symptomen van iets wat iemand herkent. ik wacht dit weekend af en is het dan niet minder dan zal ik wel naar de huisarts moeten. maar daar loop ik niet zo gauw naar toe. dus als iemand hier iets van herkent of weet wat dat is dan graag een reactie. alvast bedankt. groetjes Ivana.


Beste lezers, Ik heb al jarenlang enorme hoofdpijn, ik kan hierdoor niet volledig werken, alle soorten geneeswijzen heb ik zo'n beetje gehad! In het Zh hoor ik steeds, rustiger aan doen, psychisch... etc. Mijn leven wordt er onderhand door BEHEERST! Ik wordt er knettergek van. Het blijkt dus spanningshoofdpijn te zijn, di te gespannen spieren in de nek. Ik heb gehoord dat Depo-Medrol met lidocaine een oplossing kan zijn! Wie weet hier meer van?!?! graag reactie groeten.

label.Geplaatst op 2004-10-04 21:40:24

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren