© 2024 solvo B.V.

Hoofdpijn

Hallo, Voor de zomervakantie had ik ook al last van hoofdpijn, maar werd het op stress/gespannenheid gegooid door mijn huisarts. Nu is het al enkele weken weer \'terug\' en de laatste week heb ik veel last van mijn linkeroog. Vooral als ik mijn oog beweeg, doet het pijn. De hoofdpijn is vaak stekend, heel soms drukkend. Eigenlijk begint het mij nu wel een beetje te beangstigen en vraag ik mij af wat het zou kunnen zijn. Naar de huisarts durf ik eigenlijk niet te gaan. Ik ben veel te bang dat het wat \'ernstigs\' is. HGR, nhx


Tja, Veronderstel dat het wat ernstigs is. Dan kan het zaak zijn snel te handelen err het te laat is en echt nare gevolgen heeft. Dat wat gaande is stopt echt niet omdat u bang bent, sterker de spanning daarover kan het zelfs versterken. Advies: Hak de knoop door en verlos jezelf van de spanning. Groetjes Puran

label.Geplaatst op 2008-12-10 19:14:05


Hoi Puran, Hartstikke bedankt voor uw reactie. Vorige week ben ik naar de huisarts geweest, aangezien ik nog steeds die stekende pijn had. Wel minder vaak, maar nog steeds iets van twee keer per week. Nu moet ik twee weken lang een hoofdpijndagboek bijhouden en daar volgende week mee terugkomen. Begin deze week ben ik in ieder geval naar de opticien geweest, om even te laten controleren of het misschien niet iets met mijn ogen te maken heeft (het kan immers altijd zijn dat mijn ogen achteruit zijn gegaan). Ook gelijk de oogdruk gemeten. Mijn oogdruk was behoorlijk hoog: links 24 Hg en rechts 21 of 22 Hg (rechts weet ik niet meer exact). Nog vóór volgende week probeer ik een afspraak te krijgen bij de huisarts, voor een uitgebreider onderzoek. Ik hoop in ieder geval dat het niet iets is wat echt in m'n hoofd zit; dan ben ik namelijk niet echt vrolijk... HGR, nhx

label.Geplaatst op 2008-12-11 17:33:15


hallo was je misschien verkouden bij de hoofdpijn, ik heb zelf 1 voorhoofdholte volgens de arts kunnen menden die dit hebben vaker last van hoofdpijn hebben.

label.Geplaatst op 2009-09-10 22:24:50

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren