© 2024 solvo B.V.

Hoofdpijn, steken achter linker oog, duizelig enz

ik heb de laatste 3,a4 maanden veel last van heftige hoofdpijn. Dat samen gaat met steken achter linker oog soms achter bijde ogen, duizelig het gevoel krijgen alsof je flauwvalt, soms oorsuizen, dubbelzien/wazerig en fel licht verergerd de hoofdpijn. Als ik die hoofdpijn hebt ga ik in bed ligge en doe ik de gordijnen dicht meestal val ik dan ik slaap en word ik wakker en dan leg me lamp die op me buro lag op de grond, die ik in me slaap met me benen van het buro hebt af getikt ( me buro staat aan me bes naast het voeten eind). Ik ben al meerdere maalen bij me huisarts geweest en zecht dat het niks is en heeft me pas na de 5 de keer na de zelfde klacht en wat voor me hoofdpijn gegeven. (carbasalaatcacium 600mg 3 x daags 1 zakje oplossen) Na dat ik dit na het avond eten had ingenomen kreeg ik hele erge dikke voeten, last van maagzuur kon geen hapje eten og een slok drinken binnen houden, ben gelijk gestopt met het innemen van dit medicijn. Ben vlak er na naar de huis arts gegaan en die zij dat dat de bij werkingen waren en dat ik maar moest stoppen. ( ik had dit medicijn vlak voor het weekeind gekregen en ben zaterdag begonnen 1 zakje de volgende dag gestopt). Ik had aan de huis arts verteld dat ik in het weekeind was begonnen en dat in na 1 zakkje al gestop was omdat ik allen ziek werd van dat medicijn. De huis arts zei dat ik gewoon door had moeten gaan met het medicijn. Later kreeg ik van mij schoonmoeder(verpleegkundige, na gezocht in het zieken huis wat voor medicijn het was) te horen dat het medicijn dat ik gebruikt een zwaar bloedverdunnend middel was en dat ik het niet meer mocht gebruiken omdat het gevaarlijk zou zijn voor mij. Paar dagen later ging ik weer naar de huisarts en ik vertelde dat ik nog steeds die hoofdpijn had en dat het verergerd was, ik vertelde ook mijn huisarts dat ik van iemand (schoonmoeder) vertelde dat dit medicijn niet goed voor mij was , mij huisarts ontkende dit en zij dat het ongevaarlijk was en dat ik gewoon door had moeten gaan met het medicijn. Ik wil vragen aan de gene die verstand hebben van het medicijn of het gevaarlijk is ja of nee, en waarom. Verder zou ik tips kunne krijgen over wat voor soort hoofdpijn dit kan zijn of dat het mischien door iest anders komt. alle tips en suggesties groetjes chanti Alvast bedankt


Ik zou toch wel even naar een andere huisarts bellen als de jouwe er zo laconiek over doet. Helaas kan ik geen info over dat medicijn geven.

label.Geplaatst op 2005-12-14 12:25:56


Pijn zegt gewoon dat er iets fout zit. Blijf zoeken zou ik zeggen. Als het niet snel oplost zou zoeken in de richting van van een virus of gif in of op die zenuw in je gezicht.Er bestaan hele goede diagnoze apperaten in het alternative circuit. Als de regulieren het niet weten moet je verder zoeken er is ergens een oplossing dat is zeker. Pum

label.Geplaatst op 2005-12-27 22:51:43

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren