© 2024 solvo B.V.

Kan fysio helpen bij een klapvoet?

Als gevolg van een hernia heb ik een zogenaamde klapvoet overgehouden.De zenuw naar mijn kuitspieren zat lange tijd bekneld.Deze beknelling is operatief verwijderd.Ik loop met een spalk.Volgens mij neuroloog is dit niet het eindstation en kun je zenuwen prikkelen?Op zich merk ik wel wat vooruitgang,als ik kijk hoe ik was paar dagen voor de operatie.Maar het gaat mij tergend langzaam.Ook vraag ik mij af of het ooit nog redelijk goed komt en wat ik daar zelf aan kan doen?Misschien zijn er mensen die dit probleem hebben of hebben gehad.Van hen zou ik graag meer info willen.Of kost het echt tijd.Alvast bedankt. Groeten klapvoet.


Zoals ik wel vaker zeg is dat niet alles even snel gaat voor iedereen. Maar als je toch vooruitgang merkt dan doorblijven gaan natuurlijk!

label.Geplaatst op 2006-04-18 08:06:37


Als de zenuw bekneld heeft gezeten kan het een hele poos duren voordat het weer helemaal hersteld is, want zenuwen genezen erg langzaam. Het is begrijpelijk dat dit frustrerend werkt, maar het kan wel een half jaar tot een jaar duren. Fysio zal het herstelproces dus niet versnellen, maar daardoor blijf je de spieren natuurlijk wel goed gebruiken.

label.Geplaatst op 2006-04-18 18:40:54


ik ben zeer benieuw hoe het je verder vergaan is ik zit momenteel met het zelfde hernia operatie ondergaan en nu een klapvoet ik ben heel benieuwd naar jouw verhaal en verder verloop.

label.Geplaatst op 2006-11-27 23:14:18

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren