© 2024 solvo B.V.

Krullenkop verdwenen, mogelijk na medicijngebruik?!

Sinds 13 jaar heb ik chronische rugpijn na 2 hernia operaties. Hierna zijn bij een 3e operatie de onderste wervels vastgezet ook om ruimte te maken voor de zenuw. Helaas heeft het niet geholpen. Door iedere dag een Durogesic pleister 75 mg te gebruiken aangevuld met Lyrica, Carbamezapine en soms nog een tramal lukt het me om de dag door te komen. Naar mijn idee is alles geprobeerd en moet ik het hier mee doen. Maar er rest mij nog een vraag. Ik weet niet beter of ik heb altijd een flinke krullenkop gehad. Sinds het gebruik van eerst tramal en later de medicijnen die ik hierboven opnoem, is mijn haar min of meer stijl geworden. Mijn vraag is of dat te maken kan hebben met dit medicijngebruik. Ik zou het fijn vinden als mensen die ook het idee hebben dat dat bij hun het geval is mij hierover mailen. En mochten er nog suggesties zijn om te proberen om mijn chronische pijnklachten te verlichten dan graag.

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren