© 2024 solvo B.V.

Lage rug pijn

Hallo mensen ik ben een meid van 24 jaar en heb sinds 6 weken erge last van rugpijn. Het begon zovan \"ach\"vertilt ofzoiets maar naar het weekend kom ik s\'morgens niet een meer verzoendelijk lopen en mijn schoenen aan krijgen. Ben die zelfde dag nog bij de dokter geweest en heeft me medicijnen voor geschreven en fisyo. Maar naar een weg was het nog niet weg en het werd naar mijn idee alleen maar erger. Wist soms niet hoe ik moest zitten, lopen, liggen of bewegen wat dan leek het net of iemand met een mes in me rug stak. Ben weer naar de huisarts geweest en deze heeft me nu door verwezen naar het ziekenhuis. Ondertussen kreeg ik meer verschijnselen, mijn linker been valt soms zo maar uit, en dan val ik gewoon. Dit is nu 5x gebeurt en gisteren wel heel goed. Ik weet nog niet wat er aan de hand is omdat ik pas eind nov. naar het ziekenhuis moet. Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die dit ook hebben of kennen, laat het me dan weten. Wil dan graag weten wat het is en wat je er aan kunt doen. Groetjes Patricia


Ik zou de huisarts nog eens bellen en vragen of de assistente de afspraak vervroegt. Lijkt me geen gewone lage rugpijn, daar hoor je geen uitval van te hebben en te vallen. Neem jezelf serieus en kom voor jezelf op! Desnoods overdrijf je een beetje, hoewel je verhaal ernstig genoeg klinkt. En anders zoek je een ander ziekenhuis, de wachttijden verschillen per ziekenhuis. Sterkte!

label.Geplaatst op 2006-11-15 09:13:20


Hi Patricia, De symptomen die je beschrijft klinken niet erg goed. Ik kan deze herkennen aan mezelf. Ik had hier ook last van en veel te lang mee doorgelopen. Wat bleek? Hernia! Dus zet maar wat extra druk op de ketel bij het ziekenhuis en laat je niet afschepen met: leer er maar mee leven! Groetjes Mick (19) mickcrutzen@hotmail.com

label.Geplaatst op 2007-01-03 01:14:16

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren