© 2024 solvo B.V.

Leeg in mijn hoofd:S

Hallo, Sinds twee weken heb ik last van een aantal problemen: als ik iets aan het lezen ben of bijvoorbeeld achter de computer zit, dan lijkt het alsof ik een paar seconden half slaap, of even een paar seconden leeg in mijn hoofd ben alsof het niet tot me doordringt ofzo.:S Ook zie ik dan bijvoorbeeld de letters ofzo een paar seconden wazig. dit duurt allemaal heel kort en dit is telkens aan de gang, heel raar dus.:S Ik ben zestien jaar en heb vorige week toetsweek gehad, waarvoor ik ook veel moest leren, alleen ik denk niet dat het daaraan ligt. het is zo dat ik soms last heb van een lage bloeddruk, maar iedere keer als ik het gemeten heb is dat gewoon goed, dus daar kan het ook niet aan liggen. Nu is dus mijn vraag wat het kan zijn, want ik maak me wel zorgen maar wil niet meteen naar de dokter gaan. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt! Busra.


heb je ook veel dorst, droge mond, plas je veel? Misschien een test voor diabetes doen? ik ben maar een leek hoor maar testen kan geen kwaad

label.Geplaatst op 2010-02-18 21:41:56


Je zegt dat je soms een lage bloeddruk hebt,maar dat het altijd goed is als het gemeten wordt. Hoe weet je dan dat je een lagebloeddruk hebt? Verder vraag ik me af of je niet 'gewoon' wat vermoeid bent? Hoe zijn je ogen verder? Je ademhaling?

label.Geplaatst op 2010-02-19 10:43:55


Hoy Busra, als je bloeddruk meet via jouw arm of pols, wil dat niet zeggen dat deze druk over het gehele lichaam zo is.Het is mogelijk dat de druk in de bloedvaten die naar jouw nek en hoofd even wegvalt of minder is jouw klachten veroorzaken. Dit is met bloeddruk meten niet te zien, omdat bloeddruk lichtelijk kan varieren. Overleg met jouw huisarts kan je verder helpen. Verder kan het ook een zenuwblokkade zijn, door een bepaalde houding of inspanning en zodoende een licht gevoel in jouw hoofd kan geven. Blijf er niet mee lopen, de dokters zijn er niet voor niets. Succes, Jan.

label.Geplaatst op 2010-02-28 04:06:58

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren