© 2024 solvo B.V.

Medicijn lyrica

Hallo, Ik heb sinds kort het medicijn lyrica voor mijn zenuwpijn. Ik had eerst neurontin, maar ik zat aan mijn aantal mg dus mocht ik dit niet meer gebruiken. Nu slik ik 3 x 75 mg lyrica \'s morgens en \'s avonds, maar ik heb nog veel pijn ook slik ik nog 100 mg tramadol \'s morgens en \'s avonds. Ik zat eerst aan 2800mg neurontin en tramadol. Ik weet dus niet of het aantal mg lyrica hetzelfde is als hetzelfde aantal mg neurontin die ik eerst slikte. Ik heb er in ieder geval nog geen baat bij. En volgens de arts moet dit toch \"HET\" medicijn voor zenuwen zijn. Wie weet hier meer van?????? Groetjes


Hallo, Omdat dit middel nog niet zo erg lang op de markt is, is er dus ook nog niet zoveel over bekend.Als ik jou was zou ik bij google de naam van het medicijn en bijsluiter intypen dan krijg je een pagina alleen maar over lyrica.Daar kun je allemaal informatie vinden over het medicijn.Ik slik het medicijn zelf ook voor mijn epilepsie.En ik heb er dus een hoop aan gehad.Ik hoop dat jij hier ook wat aan hebt. Groetjes Janny

label.Geplaatst op 2006-07-28 14:05:07


ik gebruik lyrica 150mg nu ruim een half jaar en ik moet zeggen de zenuwpijn in mijn voeten is heel wat minder geworden ,al is het niet helemaal weg,ik heb ook slijtage aan de voeten dus af en toe weet ik niet welke pijn het is. sterkte er mee.

label.Geplaatst op 2008-02-18 20:21:57

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren