© 2024 solvo B.V.

Migraine

Hallo, Ik heb al jaren last van een soort migraine,een pijn die achter mijn linker oog zit.Eerst dacht ik aan cluster hoofdpijn omdat de symptomen zo vergelijkend waren maar na verder onderzoek van de neuroloog bleek dat toch niet zo te zijn.Ik ben op zoek naar mensen met het zelfde probleem.


Hi, Ik heb al sinds m'n 10e last van migraine (ik ben nu 27). Vanaf m'n 10e tot aan een jaar of 20 heb ik er veel last van gehad. Het is nu afgenomen. Heb je ook last van aura's tijdens een aanval? Ik wel. Blijft eng. Groetjes, Marlous.

label.Geplaatst op 2008-05-02 23:56:30


Beste Spike, zelf heb ik auramigraine en enorme geconcentreerde pijn bij mijn neus/oog (een kwelling, kan echt uren duren). ben al bij de hoofdpijn poli vh lumc geweest. konden ze iets voor me doen. ja antidepressiva. toevallig kwam ik bij een chiroprakticor voor mn tennisarm en golfarm. zo'n man wil echt alles van je weten elk pijntje dat je in je lichaam hebt. hij heeft naast mn ellebogen ook mn nek en rug gekraakt. hij heeft verder niets tegen me gezegd over mn nek en rug. maar wta bleek, mn hoofdpijn en migarine bleven helemaal weg. na een paar weken vertelde ik het hem en hij moest grinneken. hij wist donders goed dat het beter zou gaan met mn hoofd, hij zet gewoon de wervels recht die de zenuwen naar het hoofd afknellen (makes sense doesn't it!) de zieknhuizen promoten dit soort zaken niet en ik ben zo teleurgesteld in het LUMC dat ze dit soort alternatieve geneeswijze niet vertellen. Mijn leven is er kwalitatief zo op vooruit gegaan. Ik hoop erg dat het jou ook kan helpen! en net met elke kwakzalver in zee gaan hoor. het is een vak apart. regio leiden kan ik je er wel een aanbevelen. maar als je dat nodig hebt hoor ik het wel. groetjes en sterkte paula74

label.Geplaatst op 2008-06-20 22:04:43

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren