© 2024 solvo B.V.

Migraine + raar oog

Ik heb al vanaf mijn 10de last van migraine, soms gaat het een periode goed, maar soms ook veel aanvallen in de week. Bij mij begint het bij mijn linker oog, die gaat aan de zijkant trillen, bij een heftige aanval wordt ik duizelig en kom ik niet meer uit mijn woorden. Dan lijk ik wel dronken zeg maar. Ik mijn hoofd gaat dan alles veel langzamer dan normaal. Daarna barst de migraine los, gaat vaak samen met overgeven tot je niks meer in je maag hebt, dus erg misselijk en een ernorme druk op je hoofd. Een drukkend en bonkend gevoel, geen licht kunnen verdragen en je rust niet kunnen vinden of een manier waarop je lekker ligt. Ik heb nu al ruim 14 dagen aan mijn linker oog een trilling die maar niet weg wilt gaan, een paar aanvallen gehad. Ik gebruikte altijd maxalt zuigtabletten, dat ging prima. Nu heb ik prevantief Propranolol 2x daags 40 mg, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Als ik een aanval krijg moet ik tegen de misselijkheid Domperidon innemen (zetpillen) en Carbasalaat zakjes oplossen in water tegen hoofdpijn, is hier ook iemand bekend mee? Alvast bedankt, alle tips zijn welkom i.v.m. tegen gaan van migraine. Groetjes Ruth!

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren