© 2024 solvo B.V.

Mijn lichaam deels kwijt.

Sinds zomer 2010 heb ik de volgende klachten: uitvalsverschijnselen in mijn armen, benen, handen en voeten (geen gevoel meer of doof gevoel of juist veel pijn), duizeligheidsaanvallen, extreme vermoeidheid, moeilijk lopen, soms trillende handen, krachtverlies in handen en verder nog zwaar gevoel in de benen. Ik voel me soms net 80, terwijl ik nog maar in de 30 ben! Ik loop sindskort bij een nieuwe neuroloog (De vorige wou na een MRI niets meer doen en van mijn huisarts moest ik ook maar een half jaar wachten)die morgen een EMG heeft gemaakt van mijn handen en armen. Zag er op het eerste gezicht goed uit. Heeft iemand ervaring met de klachten die ik heb? Zoja, ik hoor je verhaal graag! Groeten, Apriltje


al een je vitamine B12 laten prikken en je vitamine D? http://stichtingb12tekort.nl/b12-tekort/symptomen

label.Geplaatst op 2012-02-16 20:59:55


Hallo, Dimpel! Bedankt voor je reactie! Ik krijg volgende week de uitslag van een bloedonderzoek. Hopelijk zit daar B12 bij. Ik heb het form. vergeten goed te bekijken. Ik was al lang blij dat er een neuroloog was die mij serieus nam. Ik zal de uitslag afwachten en als ie er niet bij zit dan laat ik het meteen effe checken. Bedankt voor de tip! Met vriendelijke groet, Apriltje

label.Geplaatst op 2012-02-24 17:39:03

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren