© 2024 solvo B.V.

Mirena bij Migraine??

Ik heb al jaren last van Migraine tijdens de menstruatie. Nu hoorde ik dat het Mirenaspiraaltje mogelijk een oplossing zou kunnen zijn. Is er iemand die daar ervaring mee heeft??


Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar als u tijdens uw menstruatie last heeft van migraine, lijkt dit veroorzaakt te worden door een schommeling van uw hormoonspiegel. Mirena is een spiraaltje dat een constante hoeveelheid hormoon afstaat waardoor uw hormoonspiegel min of meer wordt afgevlakt. Hierdoor zou uw probleem inderdaad kunnen worden opgelost, het proberen waard lijkt me!

label.Geplaatst op 2008-01-26 19:44:25

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren