© 2024 solvo B.V.

Mirena

ik heb in 1999 een herseninfarct gehad ik ben pas bij een gynacoloog geweest vanwege problemen met ongesteldheid nu rade hij mij aan om mirena te nemen een spiraal dus maar omdat ik trombose heb mag ik geen anticonceptiemiddelen hebben de gynacoloog zei dat mirena geen gevaar was wie heeft daar ervaring mee of kan mij helpen? ik weet niet wat ik nu moet doen


hoi anita ik heb na mijn trombose de mirena laten plaatsen en ik moet zeggen had ik dat maar jaren eerder gedaan mijn menstruatie is nagenoeg helemaal weg ook al gebruik ik bloedverdunners groetjes annelies

label.Geplaatst op 2005-04-26 19:51:54


hoi annelies bedankt voor je berichie tja ik wist het niet ik was er toen voor gewaardschuwd dat ik geen anticonceptie mocht vanwege mijn trombose en herseninfarct mag ik nog wat vragen? rook jij ook? want ook mede roken mocht ik het niet maar je heb mij een stuk op weg geholpen bedankt anita

label.Geplaatst op 2005-04-27 10:52:28


hoi anita ik weet dat het slecht is maar ik rook ook en niet te zuinig ook. hoe het werkt als je een herseninfarct hebt gehad weet ik niet maar de mirena is een hele goede oplossing voor na een trombose ik heb wel een poging gedaan om te stoppen en merkte met het bloedprikken bij de trombosedienst dat mijn INR waarde wel tussen de 3 en 4 kwam en nu ik weer rook blijf ik eronder heel veel sterkte met je beslissing en als je nog iets wil weten kun je het altijd vragen groetjes annelies

label.Geplaatst op 2005-04-27 15:17:31

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren