© 2024 solvo B.V.

Nekhernia

na jaren nek en schouderklachten te hebben gehad waarvoor ik behandeld ben, heb ik nu waarschijnlijk een nekhernia volgens de fysiotherapeut.Ik heb verschrikkelijke pijn vanuit mijn nek en schouder naar arm wat bijna n iet uit te houden is. wie herkent dit of weet er meer van? marijke


Hallo Marijke, De klachten die je omschrijft zijn voor mij herkenbaar. Ik ben Glucosamine gaan gebruiken en ik word behandeld met Mensendieck therapie.Bij mij is de pijn minder geworden. Groeten,pam

label.Geplaatst op 2004-08-15 12:33:18


Marijke, ik reageer heel laat op jouw bericht,maar heb het net pas gelezen en ben erg benieuwd hoe het afgelopen is met jouw klachten. ik vraag dit omdat mijn man op het ogenblik ook een nekhernia heeft en vergaat van de pijn. hij is door de neuroloog ook naar huis gestuurd met paracetamol met codeine, maar dit werkt helemaal niet. omdat het bij jouw al een tijdje geleden is zal de pijn ( hoop ik )wel minder en of weg zijn. ik weet niet meer wat te doen en als ik iemand met zo'n verschrikkelijke pijn zie wordt het mij slecht, dus heel graag een reactie met wat je gedaan hebt om ervan af te komen. alvast bedankt en groetjes Berke

label.Geplaatst op 2005-01-11 20:52:38


door fysiotherapie zijn de scherpe kanten eraf gegaan , maar nu beginnen de klachten weer erger terug te komen. maarja opereren doen ze niet snel of je moet echt uitval hebben..... vaak wordt het minimaal een half jaar aangekeken met therapie en medicijnen voor ze verder stappen ondernemen,

label.Geplaatst op 2005-01-12 08:04:07

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren