© 2024 solvo B.V.

Nekklachten

hallo een vraag weet iemand hoe het voelt om een nekhernia te hebben lijkt het op dat de spier aan de zijkant van de nek na inspanning zeer gaat doen? en dat trekt soms door naar het hoofd aan die zijkant waardoor er hoofpijn ontstaat. en naar de schoudertoe? bedankt hestiane


Als je het heb over een spier die pijn doet, lijkt het mij, dat dit geen nekhernia is. Als je een nekhernia heb, kun je amper iets doen, hetgeen het geval bij mijn vrouw was. Anderen zullen de hernia anders ervaren. Een hernia is een uitstulping van een tussenwervel, welk een zenuw bekneld, om het even simpel uit te leggen. Jij heb alleen last na inspanning. Ik ben van mening, dat als er een hernia zit, je geen inspanning kan leveren. MAar goed, dat is mijn ervaring. Denk dat je meer kunt denken aan een fysiotherapeut of je inspanning op een lager pitje te zetten. groet dennis

label.Geplaatst op 2009-09-15 13:12:56

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren