© 2024 solvo B.V.

Neuroplasticiteit

Ik moet voor school een werkstuk maken over neuroplasticiet adh van een artikel waar we 5 vragen over moeten stellen. Ik had een vraagje maar ik wou even checken of deze vraag niet gwn dom of onmogelijk is vooralleer ik ze in m\'n werk zet: Zijn reflexen het gevolg van plasticiteit. Een soort van conditionnering omdat ze ons iets goed opleveren vb: spierspoelreflex. Of heeft het totaal niets met plasticiteit te maken en is mijn vraag gwn dom :p Het artikel was: Neurale plasticiteit : een conceptuele revolutie in de fysiotherapie. Ikzelf studeer ergotherapie dus ik stel deze vraag binnen een aantal gerelateerde vakgebieden. Moest iemand de tekst ook kennen en weten welke vragen ik nog kan stellen , is altijd welkom omdat de antwoorden ook in het artikel moeten staan en dat maakt het moeilijk. groetjes ps ik zou zeker dit weekend nog een antwoord moeten hebben aangezien de taak voor maandag is :)

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren