© 2024 solvo B.V.

Pijn heup

hallo ik heb een vraag ik heb nu al een aantal dagen pijn in mijn heup dat komt in de loop van de dag opzetten het is een hele erge pijn die constant is met erge scheuten erbij het maakt niet uit of ik dan lig of zit of sta het blijft zeuren en het gevoel wel te kunnen janken smorgens is het vaak helemaal weer over maar in de loop van de dag zet het op en s avonds is ie op zijn hevigst pijnstillers helpen niet nou is het zo als ik dat been gespannen hou over mijn andere been schiet er kramp in mijn heup en bij mijn andere heup is dat niet wat zou dit kunnen zijn het is na een paar dagen weer over en dan na een paar weekjes begint het weer opnieuw kan iemand mij helpen? alvast bedankt groetjes patries


Hoi Patries, Kijk maar eens wat een maueel therapeut voor je kan betekenen. waarschijnlijk zit er wat scheef onder in je rug, of staat je bekken niet helemaal goed. Succes!

label.Geplaatst op 2007-04-06 08:02:18


ik ben inmiddels naar de huisarts geweest en die vertelde dat het mijn slijmbeurs is en om de oorzaak te vinden moet ik naar een podotherapeut om te kijken of mijn ene been misschien korter is dan de andere

label.Geplaatst op 2007-04-06 11:43:17

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren