© 2024 solvo B.V.

Pijnlijke schouder uitstraling naar arm hand

Ik heb al een paar jaren last van spontaan komende pijn in mijn linker schouder die uitstraalt naar mijn arm en hand. Daarnaast geeft het mij een naar gevoel in mijn hoofd en kan er ook stevige hoofdpijn/nek pijn ontstaan. (lijkt op migraine) Er zijn foto\'s gemaakt en er is een neurologisch onderzoek geweest. Alles was zover in order. Echter de pijn blijft en is erg vervelend en belemmerend. De pijn blijft ook een paar dagen aanwezig. Kan iemand mij helpen met tips of informatie?


Hallo! Ik kan je adviseren naar een orthomanuele arts te gaan. www.nvomg.nl voor meer info. Heeft mij erg goed geholpen, en mijn man bijna van zijn hernia-klachten. Je kunt via deze site een arts opzoeken bij jou in de buurt. Succes, en sterkte gewenst!

label.Geplaatst op 2010-01-29 11:08:48


Hallo! Ik kan je adviseren naar een orthomanuele arts te gaan. www.nvomg.nl voor meer info. Heeft mij erg goed geholpen, en mijn man bijna van zijn hernia-klachten. Je kunt via deze site een arts opzoeken bij jou in de buurt. Succes, en sterkte gewenst!

label.Geplaatst op 2010-01-29 11:09:23


zou het een slijmvlies onstekeing kunnen zijn die zich in het sleutel been heeft gezet? het klinkt net als wat mijn buurvrouw last van heeft

label.Geplaatst op 2010-01-29 14:27:18


misschien een rare suggestie, maar u hart is wel in orde? tevens heeft u altijd recht op een second opinion. anderszijds, heeft u al eens geprobeert een week of 2 strikte rust aan die arm? succes!

label.Geplaatst op 2010-01-29 18:35:14


Misschien is het handig om je schouderblad te laten controleren op een vleugeltjesarm er kan daar een ontsteking zitten, en dat kunnen ze niet zien op de foto alleen met contras!! Als daar een ontsteking in de spieren zit en je krijgt er vroeg genoeg geen medicijnen voor, kan het schouderblad verlamd raken en dan moet je geopereerd worden. Ik herken de klachten van mijn zus die begon dus ook zo!! Sterkte groetjes Sylvia

label.Geplaatst op 2010-01-29 22:28:23


hallo, Misschien kun je eens proberen om het te laten tapen, met curetape/fysiotape. Het helpt bij mij voor slijtage in het ac gewricht. het is gauw overbelast en de pees is al enigszins gescheurd. Het helpt goed, pas op met druk erop dan kan de tape gaan irriteren. Zo wie zo kan niet iedereen er tegen. succes,

label.Geplaatst op 2010-02-02 20:24:44

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren